[gilug.org] Thunderbird i .msg

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2006-10-03 10:26:22 UTC

> A Dilluns 02 Octubre 2006 21:30, Xavier Diumé i Felip va escriure:

es veritat, el format de l'Outlook Express es diferent del d'Outlook,

es pot provar de convertir-los amb una eina externa:

http://www.matijs.net/software/msgconv/

una altra eina de conversio:

http://sourceforge.net/projects/mbx2mbox

i un truc,
fer que l'Outlook guardi el correo en un servidor IMAP, despres els missatges
son residents al servidor i es poden veure amb qualsevol client que suporti
IMAP