[gilug.org] no es pot entrar a la web del gilug

Raul Perez raul web4linux org
2006-11-04 13:10:29 UTC

On Sat, 2006-11-04 at 12:33 +0100, Jordi Pujol wrote:
> per a qui sigui l'encarregat de mantenir la web:
>
> quan entro a http://gilug.org em dona aquest missatge,
>
> Fatal error: Can't open file: 'sessions.MYI'. (errno: 145) query: SELECT u.*,
> s.* FROM users u INNER JOIN sessions s ON u.uid = s.uid WHERE s.sid
> = '42ef7e51601ba78214813944bab35610' AND u.status < 3 LIMIT 0, 1
> in /home/httpd/gilug.org/includes/database.mysql.inc on line 66

Això ens ho pot arreglar l'Oriol sense problema. Jo no tinc accés al
MySQL.
En quan vegi aquest missatge ho deixarà correctament.

Quan a la web, que no és el primer cop que ens passa això, ja fa força
per no dir molt
de temps que gilug.org està sent atacada vilment per infinitat de robots
d'spam.

El Drupal s'ha convertit en un CMS molt popular amb el que els spammers
ja tenen programes aranya especialitzats per ell.

Per altra vanda gilug.org fa servir una versió prou antiga de Drupal
( 4.6.3 exàctament ) quan ja hi ha publicada la 4.7.4 i la versió 5 està
en camí.
És necessari migrar abans a una versió més nova per tal de poder-hi
incloure algún modul de control d'spam com per exemple un test captcha i
així evitar aquests robots.

L'Eduard ( Afr0_Style ) i jo mateix actualment estem un xic liats amb
les últimes tasques d'un altre projecte ( lliure també esclar ) i anem
bastant de bólit.

Sería interessant que algú de vosaltres amb coneixements de PHP i una
mínima coneixença també de Drupal ens pogués fer un cop de mà en aquesta
migració ja que no podem assegurar-vos tampoc quan la podem tenir llesta
si la hem de fer tots dos sols.

Els que estiguin interessats es podríen posar en contacte amb nosaltres
a la llista de desenvolupament

Salut!