[gilug.org] [OT] Recomenacions per editor PHP

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2006-05-18 10:59:46 UTC

En/na Marc Torres ha escrit:
> Hola llisteros!
>
> Últimament veig que ronda molta calma per aquí... A veure aquest cop
> no demano cap pregunta directa, sinó que m'agradaria que em féssiu
> suggerències per un IDE per fer una applicació web en PHP. M'agradaria
> que si pot ser tingués les característiques habituals (colorejat de
> codi, buscar text dins el projecte, ...), però que a més incorporés:
>
> * autocompletació (no sé com carai es tradueix...) de codi
> * capacitat de treballar amb subversion
> * client ftp
> * **NO** cal que tingui servidor web i de BDD instal·lats, ja tinc
> [...]
Jo programo a la manera festuc, però potser t'ajuda
Jo em conecto al servidor per shfsmount (monto remotament la web al meu
ordinador personal, via ssh, amb claus d'autentificació i amb tota
seguretat)
Per escriure el php, el que em funciona millor es el gvim :)
Amb la versió 7.0 que acaba de sortir ara, tens l'autocompletació de
funcions, corrector ortogràfic,  i des de fa força: tens buscadors al
texte (amb una interfície bastant intuitiva, i una altra que no ho és
gens... :P)
Coloreja codi, i t'el pot guardar amb colors i format html :)
No se si a vim.org trovaràs un plugin de subversion, però
el que si que te puc dir es que vim carrega un 90% més ràpid que eclipse ;)

Sisi, guerra!