[gilug.org] [Fwd: [Kernel Panic] Xerradeta a la UdG , què us sembla?]

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2006-03-22 18:25:23 UTC

A Dimecres 22 Març 2006 15:33, marcfurti va escriure:
> Això és el correu de la discordia, i el per què he començat tot això, a
> mi personalment, m'ha ferit i no prescisament poc.

Mira que bé, al final entendrem alguna cosa! ;)

> Jo no estic diposat a què hi hagi gent que vagi escampant impunament
> aquesta opinió de l'única "associació", si es pot dir així, de la que
> formo part.
> Potser m'he passat, però sincerament, encara no m'he passat prou, ja que
> no és la primera vegada que la gent diu cosses d'aquestes del gilug i a
> mi personalment no em fa gaire gràcia que diguem.

I per quina raó despotriques d'aquesta manera a la llista del GiLUG en lloc de
dir-li a aquest senyor? És molt senzill: el de la llista de kernelpanic no
sap de què parla i ja està. Si realment vol muntar un hacklab a Girona i no
ens vol ni conèixer perquè "ha sentit a dir que no-se-què", malament anem.

> Si algú s'ha sentit malament per algun comentari meu que sàpiga que els
> comentaris venien a arrel d'aquest correu, jo no tinc res contra ningú
> de la llista, ja que sempre que he demanat ajuda algú o altra m'ha
> acabat estenent la mà i ajudant-me, per tan no tinc més a dir del tema,
> tan sols que jo seguiré pensant com penso sobre el tema i que cada cop
> que senti cosses que no són ccertes del gilug fotré el crit al cel, i si
> algú no li agrada, pos que si possi fulles.(més clar i directa em sembla
> que no les puc dir les cosses).

D'acord, però deixem _ja_ el tema, que només serveix per alimentar
malentesos. I ànim amb el curs :)

Salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg