[gilug.org] [Fwd: [Kernel Panic] Xerradeta a la UdG , què us sembla?]

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-22 14:33:57 UTC

Això és el correu de la discordia, i el per què he començat tot això, a
mi personalment, m'ha ferit i no prescisament poc.
Jo no estic diposat a què hi hagi gent que vagi escampant impunament
aquesta opinió de l'única "associació", si es pot dir així, de la que
formo part.
Potser m'he passat, però sincerament, encara no m'he passat prou, ja que
no és la primera vegada que la gent diu cosses d'aquestes del gilug i a
mi personalment no em fa gaire gràcia que diguem.
Si algú s'ha sentit malament per algun comentari meu que sàpiga que els
comentaris venien a arrel d'aquest correu, jo no tinc res contra ningú
de la llista, ja que sempre que he demanat ajuda algú o altra m'ha
acabat estenent la mà i ajudant-me, per tan no tinc més a dir del tema,
tan sols que jo seguiré pensant com penso sobre el tema i que cada cop
que senti cosses que no són ccertes del gilug fotré el crit al cel, i si
algú no li agrada, pos que si possi fulles.(més clar i directa em sembla
que no les puc dir les cosses).
--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

An embedded message was scrubbed...