[gilug.org] Aclaracions de les propostes

telejet telejet gmail com
2006-03-22 11:52:28 UTC

Hola a tothom,

M'agrada que hi hagi tant ràpida resposta al tema.
Tinc moltes coses a dir i espero la vostra col·laboració en molts temes:

*tot el material que es crei serà públic i accessible a tothom, si és en
GPL o CC cap problema ni cap incompatibilitat, en cap cas se'l quedarà
el telecentre com a propi, que estem tots promovent les noves
tecnologies i no fent negoci.
*Per la creació de documentació i la realització del curs els professors
COBREN, cosa bastant lògica per la feina que han fet
*Per l'assitència com a alumne a l'Install Party és gratuït és clar, els
que cobren (i NO paguen) són els "professors" (per cert, voliem
utilitzar Ubuntu dapper 6.04 però com sortirà més tard i no tindrem els
CDs agafariem l'ubuntu 5.10, per tant qui tingui d'aquest per x86
perfecte (de powerpc i 64 bits m'en queden bastants))
*per en marc furtí, he vist els pantallazos que has fet de la
instal·lació i poden anar molt bé per la install party, si pots venir tu
mateix i fer explicació i així assages pel curs perfecte, en aquest cas
sí que serà nivell zero, i si no ja aprofitariem les imatges.
*els alumnes que s'apuntin a altres cursos ja siguin presencials o
mitjançant el moodle hauràn de pagar o no depenent del curs i
l'orientació que se li vulgui donar, per tallers de poques hores
intensius (un matí o una tarda) no sóc partidari de fer pagar res però
per cursos de més durada sí uns 2-3€ hora per exemple, però tot depèn
del curs i si es vol promoure o cobrir despeses
*la LAN party estem en fase de redacció del projecte però en principi és
pels dies 22, 23 i 24 de Setembre al Pavelló Firal d'Olot (que confiem
ens deixaran, però encara no està confirmat), a part dels jocs s'hi
faran xerrades i tallers, és a dir que tots sou benvinguts com a usuaris
o com a professors.

Per la meva banda m'interessa ja penjar cursos i tenir material i tenir
temes i professors, que el curs es faci d'aquí un mes o a finals d'any
ja depèn de la gent que s'apunti i quan vagi bé però es pot començar a
treballar ja.

Ja miraré de fer-me un usuari del gilug i penjar les notis jo mateix.

Gràcies per tot i fins ara,

En/na  ha escrit: