[gilug.org] Propostes

Raul Perez raul web4linux org
2006-03-22 10:54:25 UTC

On Wed, 2006-03-22 at 08:41 +0100, telejet wrote:
> [...]
> parlem del tema:
>
> PROPOSTA 1: Algú, a poder ser que treballi en el món de les arts
> gràfiques per fer una xerrada a l'escola d'art (per convèncer o obrir
> les mires dels profes) sobre eines de programari lliure en disseny
> (Gimp, Inkscape, Scribus) i situació actual. Necessitem algú que conegui
> el tema i el món tancat de les impremtes i d'aquesta professió amb els
> seus programes i pantones. Les eines que he comentat per fer coses web i
> impressió cassolana perfecte però per impressió professional....fa temps

Jo recentment que he estat programant una espècie de programa gràfic per
una gent que es dedica a fer impressió professional ( fotografia per
regla general ).

He hagut de tocar el mon de les impremptes i els seus requeriments
( bàsicament teoría de color i perfils incrustats ) i he fet bastanta
proba en impressores professionals comparant GIMP vs. PhotoShop ( eren
les dues referencies per el meu programa ).

Vaja .. us puc passar força informació, malauradament no sóc grafista
amb el que no se fer anar el Gimp ni Inskape com si un grafísta el fes
servir ( no en tinc ni idea de fer anar les beziers per exemple eina
indiscutible de tot bon grafista jejeje ).

Estic a la vostra disposició si necessiteu qualsevol cosa.

> PROPOSTA 2: Com ja sabeu el dissabte 22 d'abril organitzem una Install
> Party a Olot juntament amb l'Associació d'Ordinadors Enllaçats i el
> Gilug, serà de 10 a 2 i de 16 a 20 al Núria, carrer del Carme 8, i m'agradaria que confirmessin assistència algú

Si vols pots fer servir la nostra web ( li vaig proposar al teu company
David Casals ) per promocionar la Install Party.

NOmés cal que amb el teu ususari creeis una entrada nova al nostre
drupal. En quan la vegi la promociono a portada perque es vegi amb prou
temps.

> [...]
> així podem oferir aquests cursos a la comarca, a la província (estem amb
> contacte amb Televall de Ribes i Telestany de Banyoles) i a tot
> catalunya (estem dins la Xarxa de Telecentres de Catalunya), fent la
> promoció addient podem agafar prous usuaris i tirar endavant els cursos
> amb el creador de la docu fent de tutor.
>
> PROPOSTA 4: qualsevol tema relacionat amb difusió de les noves
> tecnologies i formació, si us veieu capaços d'explicar i fer entenedor i
> atractiu el flickr, delicious, digg, meneame, blogs, bluetooth...

Guai.

En principi t'haig de dir que aquest primer curs que s'està preparant el
seu professor el te més ideat com a "taller" de manera que serà molt més
pràctic i presencial.

De totes maneres trobo molt interessant això de moodle i pot anar molt
bé.

> PROPOSTA 5: estem organitzant una LAN party de cares a finals de setembre
> juntament amb els AOE i Gironalanners, en la qual també es faran cursos i
> tallers, per tant ja comptem amb una altra Install Party (us espero :) )
> però també música amb linux (algú del Gilug ho domina), i si hi ha algú
> que pot proposar més temes perfecte (blender, jocs en linux... etc)
> Per cert, per tot es paguen les hores, encara que ho feu per voluntariat
> ho trobem lògic i Olot és lluny, no gran cosa, uns 19,82 €/hora si és
> bàsic i uns 25€ si és especialitzat, i per la creació de la documentació
> [...]

Això hem sembla magnífic pero compte. Aveure si rebem uns diners per fer
el curs, el material del mateix, pot seguir sent GPL ?

En principi tal i com he comentat en un mail anterior el material del
Gilug queda automàticament lliçenciat sota GPL a no ser que l'usuari en
digui el contrari.

Entraría en conflicte això si un possible professor del Gilug fes un
curs a les vostres instal·lacions ?

> Fins ara,
>
> Ivan

Gràcies per les teves propostes! :)