[gilug.org] Curset S.O.S. S.O.S. S.O.S. S.O.S.!!!!!!!

Antoni Subirà Paris tonisubi gmail com
2006-03-21 14:49:45 UTC

referent al que vas contesta cuan vaig sogeri algun tipus de continiuitat
per anà estant al dia,
hem vas remetre a la llista gilug, no se com va, pro se que el començament
de tenir Linux (que no en tenia ni idea), vaig fer una consulta i es hora
d'ara que estic esperant contesta, se que un mateix ha de fer tot el
possible per resoldre el problema, pro si no es te idea de com funciona el
programa ni quina tecla toca vas perdut.
tingues am conte que ja le penjat un munt de vegades, i he anat coneixent
cosas pro arriba un moment
que cansa i tornes a lo fàcil a lo que coneixes, windows,

a la llista i tindria que haver un "apartat per aprenents" no sols per la
gen que ya sap i coneix el programa
la reunió que proposeu avui m'interesa pro ya tinc un altre compromís que no
puc deixa, si es possible es podria fer un altre cop dit am un o dos de dies
abans

El 21/03/06, marcfurti <> ha escrit: