[gilug.org] curset

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2006-03-15 09:05:55 UTC

En/na marcfurti ha escrit:
> El dt 14 de 03 del 2006 a les 22:57 +0100, en/na Eduard Vidal i Tulsà va
> escriure:

> dpkg ? make ? a què et refereixes exactament ?

Jo més haviat em referia a rsync per (sincronitzar dues carpetes amb
documents...), chmod, chown, cp * algo *, smbmount, rdesktop, que se jo
:P

> Tinc en Dani i en Toni, 2 nois de l'universitat més 2 amics meus ... per
> tan ja serien 6 persones que els interessa això si ningú al final
> falla...

Pos molt bé, així el gilug creix :)

> Capes intermitges ??? a què et refereixes ?? a compilar a maneta algun
> programet ?

No home
Que es el kernel, el bash, l'entron X local i servidor, parts dels
gestors de finestres: metacity; nautiluls;

> Jo no en tinc ni punyetera idea ni de kde ni de gnome ... (no els
> utilitzo pk m'agrada probar cosses, com per exemple l'enlightenment
> 17 ... :P)

I qui et diu que no podem fer-ho amb l'enlightenment?
pero per moure arxius com ho farem?

> Com configurar els dimonis ??
> Què és un dimoni ?? quina funció fan i tot això ?
per exemple :)

> Okas, però això són 5 minuts i encara no ... en aquest directori hi ha
> això i això altra, en aquest altra hi ha X i en el següent hi ha Y ....
> no ?

> El home del user et refereixes, no ?

exacte ;)

> Kill -9 mygirlfrends :P xDDDDDDDDDDDDDDDDD

> Escripts per matar processos ?
> ps -aux | grep proces
> kill -9 idproces ?

si s'han de matar els pocessos, no tot funciona a vegades...

> Bueno ... mmmm millor deixar el tema aquí, no hi ha ganes de
> recordar-ho :P

:P /*era broma/*

> OKAPS!!!!!!

> Si la gent vol que fagi algun script com el que has dit ... primer
> hauria de mirarm-'ho i saber-ho fer jo ... ja que jo no he fet
> pràcticamnent res d'scripts ....

> Pos llegeiu home!! :P
> Fins ara!! ;)

Apa :)