[gilug.org] curset

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-14 20:01:06 UTC

Bueno, ja hi ha una part feta del curset, ja tinc fetes les captures de
pantalla per fer l'instal·lació, ara falta que em curri el contingut, el
que explicaré mentre instal·lem l'ubuntu.
Si us parlo de comandes, us rallareu molt ???
Què voldrieu que expliques ??
Ajudeu-me, ja que el curset és per vosaltres, no per mi :P
M'ho estic currant per què vull que surti una cosa que com a mínim
estigui bé, tot i que suposo, que alguna cosa s'hi trobarà a faltar ...
però bueno, l'intenció és aquesta!!!
Què voleu fer mentre instal·lem l'ubuntu ???
Què voleu que us expliqui ?
La meva vida ? xDDD (és molt aburrida i la veritat, no hi ha gaires
ganes de recordar moltes cosses ... )
En serio, que voleu que s'expliqui mentre es fa l'instal·lació ??
Espero que algú participi i algú em respongui i que no em quedi sol
ara ...
Ens llegim!!!!
--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com