[gilug.org] executar fsck al inici

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2006-06-20 13:40:31 UTC

Hola,

jo crec que podria ser degut a errors de lectura i escriptura,
s'anessin marcant com erronis molts sectors de disc i per aixo dona com a
disponible menys capacitat de la real,

Pots mirar si en el syslog o el messages es veuen missatges de reintents d'
accés al disc ?

De quin disc es tracta?
si el disc es una unitat inteligent pot ser no apareixen els missatges en el
sistema operatiu sinó que s'han de observar amb alguna utilitat de gestió de
la unitat,

de totes maneres, guarda be la copia de seguretat perque això no pinta gota
bé !

Salut,

Jordi Pujol

A Dimarts, 20 de Juny de 2006 13:34, Eduard Vidal i Tulsà va escriure: