[gilug.org] cd's de la nova ubuntu

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-06-02 19:20:10 UTC

El dj 01 de 06 del 2006 a les 23:36 +0200, en/na Xavier Diumé i Felip va
escriure:
> A Dijous 01 Juny 2006 21:23, marcfurti va escriure:
> LTS fa referència al fet que hi haurà suport d'actualitzacions de seguretat
> per molt de temps : 5anys.
Merci Xavier, ho havia mirat a la web, però no ho vaig acabar
d'entendre....
Ens veiem!!!
--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com