[gilug.org] Router Linux

Marc Torres sarinyo gmail com
2006-07-10 11:02:09 UTC

Comentari ràpid:

Mira que el PC2 tingui com a gateway la IP que toca (eth1? del
servidor) , que no t'hagis equivocat ;-D.

Pregunta (que per això estem aquí, no?, jejeje):
Umm no tinc experiència amb router en mode "monopuesto". Pots explicar
com connectes tot? Si ho entenc bé hauria de ser quelcom així:

Internet ---> Zyxel (monopuesto) ----> eth0 DEBIAN eth1 ----> switch (3com)

I del switch pengen els dos PCs, no? Si és així, suposo que de eth0
fas una connexió ppp cap al zyxel per tenir una IP pública, no?

Uff, que vaig liat, algú em pot il·luminar?

Tnks,

Marc.