[gilug.org] Potenciar el WEB

Raul Perez raul web4linux org
2006-01-27 19:10:28 UTC

On Fri, 2006-01-27 at 19:18 +0100, Albert Johé wrote:
> [...]
>
> Què us semblaria obrir un fòrum phpbb o Plone/Zope o el que vulgueu al
> web de gilug?? O si us agrada més i voleu instal·lar SWI-Prolog amb
> psp jajajajaja
>
> Considero que això de les llistes està una mica passat de moda, no???
> Vull dir que seguir una conversa per paquets i tallada no és una bona
> manera de "discutir". Un fòrum es pot seguir molt millor les
> discussions, i a més et pots registrar amb un rss, etc...
>
> Crec que seria una bona idea i a més es potenciaria una mica més el
> web que en definitiva no veig que estigui gaire "actiu".

Home .. pot ser molt bona idea. A més com diu l'Eduard, drupal ja te un
modul de fórum.

Per altra banda ... la llista crec que no la podem substituïr ja sigui
per comunicació interna entre els membres del gilug ( votacions,
discursions sobre vi blanc o negre en el proper sopar :P ... ).
Això si .. un cercador dels arxius de la mateixa no estaría geens
malament!

Podem fer servir  algun ja fet ( Eduard hi ha modul al drupal per això ?
És interessant fer-ne un ? ) o el podem fer nosaltres tot sigui
l'interés o voluntaris que puguin sortir.

> Per altra banda, què us sembla obrir un apartat de *BSD al web de
> GILUG, que en definitiva no tothom fa servir GNU/Linux Debian (
> entenguis com a mínim jo :P ) i també és SL, no???

Home ... tant lliure és la informació que publiquem com lliure ets de
parlar del que vulguis a la web, les votacions dels lectors farán que si
el que escrius és interessant passi a portada :)

> ( I ja no goso dir un apartat de windows... jajajja... que no vull
> sortir d'aquí a trossos, però hi ha SL molt interessant també per
> aquest SO ).

Pos per mi cap problema, aplico el que he dit avans. Tant de bó veiés
una notíca de que Evolution s'ha portat finalment a windows! :)