[gilug.org] Potenciar el WEB

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2006-01-27 18:55:30 UTC

El 27/01/06, Albert Johé <> ha escrit:
> Bones Gilugeros,
>
> Què us semblaria obrir un fòrum phpbb o Plone/Zope o el que vulgueu al
> web de gilug?? O si us agrada més i voleu instal·lar SWI-Prolog amb
> psp jajajajaja

Si es decideix obrir un foro, trobo que el millor sistema seria amb el
mòdul que ja incorpora drupal i no haver d'integrar diferent
programari, així tenim un sol usuari (web/foro) i és molt més senzill

> Considero que això de les llistes està una mica passat de moda, no???
> Vull dir que seguir una conversa per paquets i tallada no és una bona
> manera de "discutir". Un fòrum es pot seguir molt millor les
> discussions, i a més et pots registrar amb un rss, etc...

Doncs un foro està bé per plantejar dubtes i respondre'ls, o sigui que
potser també anirà bé  ja que les respostes es quedaran allà i serà
fàcil buscar-les a través del buscador de la web.

_Però_ opino que la llista ha de ser el sistema de comunicació
habitual, per tant si s'ha de parlar d'alguna proposta/idea/qualsevol
cosa es faci per la llista i es prengui la decisió que sigui també per
la llista. Ja que si no vaig mal encaminat el gilug el formen els
subscriptors de la llista.

> Per altra banda, què us sembla obrir un apartat de *BSD al web de
> GILUG, que en definitiva no tothom fa servir GNU/Linux Debian (
> entenguis com a mínim jo :P ) i també és SL, no???

Em sembla bé, però quan dius secció vols dir com una taxonomia que
sigui *BSD,  i que quan escriguis una entrada li puguis posar aquesta
categoria?

/* Jo m'estic passant a Debian GNU/kFreeBSD ;-) */

> ( I ja no goso dir un apartat de windows... jajajja... que no vull
> sortir d'aquí a trossos, però hi ha SL molt interessant també per
> aquest SO ).

jejeje.... bueno però ja hi ha una taxonomia que es diu "Programari
Lliure" en general ;-)

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>