[gilug.org] Routers i/o servers linux en format compacte?

Gaspar Segues g k udg es
2006-01-18 12:46:50 UTC

Benvolgut companys,

Estic col·laborant amb una ONG i m'han demanat de refer la xarxa amb una
DMZ (maquines al públic), una xarxa interna segura (intranet), i una
zona d'accès WIFI lliure pels col·laboradors.

Com podeu imaginar el pressupost que disposen es mínim.

He mirat opcions i m'he escandalitzat dels preus que demanen per
routers, switchos, etc...

Personalment m'agrada més l'opció de muntar-ho tot amb linux: router,
servers, etc... Però no vull haver de comprar tot un pc per això.

La pregunta és:

Sabeu on i que puc trobar que compleixi el següent:

- Tamany petit
- 3,4 o més targes de xarxa
- Mínimes parts mecàniques
- Capacitat d'instal·lar-hi linux
- Preu decent

Sé que és demanar molt però segur que alguns em podeu ajudar.

Salut!