[gilug.org] Molts membres sense subvencio?

2006-01-12 19:17:36 UTC

A mi em sembla que aquestes preguntes són encaminades a detectar entitats no
controlades via subvencions.
A veure si les empreses o institucions que volen ajudar, també volen que no
se'ls critiqui pel seu programari...

- Rebeu alguna subvenció? moltes
- Quin any us vau crear? juny del 1991
- Quants membres sou? 2