[gilug.org] El servei de web

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-01-11 21:26:22 UTC

On Tue, 2006-01-10 at 22:36 +0100, Oriol Pellicer i Sabrià wrote:
> A Dimarts 10 Gener 2006 16:56, Enric Vergés i Prats va escriure:

> Per fer-ho amb unes mínimes condicions, seria convenient que fos una ip fixa.
> Sinó es pot fer amb alguna cosa tipus dyndns, però per una web com la del
> gilug potser millor que fos fixa.

Bones, jo també penso que s'hauria de montar un taller per així
poguessim aprendre tots més del que teòricament hauriem de saber i
sabem :P
Per cert, jo tinc ip fixa a la meva adsl, tinc un servidor web, tot i
que no m'acaba de funcionar al 100% perfecte .... però bueno, a poc a
poc intento anar-ho arreglant i posant'ho bé .... A veure si al final ho
aconsegueixo d'arreglar ...
Si voleu, també podeu disposar del meu "servidor" xDDD és un pentium
2 ... no és gran cosa, però jo en tinc de sobres !!!
Fins ara
Salut i força al canut :P