[gilug.org] El servei de web

Xavi xdepalau gmail com
2006-01-10 11:11:03 UTC

Jo voto per la darrera opció. Encara que seria millor muntar-lo des de zero
per tal de aprofitar millor el taller.
El meu ADSL no és pas per tirar coets, però si fa falta maquinari, sempre puc
cedir alguna cosa de casa per aquesta bona causa.

Salutacions,

Xavi

A Dimarts 10 Gener 2006 10:36, Oriol Pellicer i Sabrià va escriure: