[gilug.org] El servei de web

Enric Vergés i Prats evergesp yahoo es
2006-01-10 15:56:37 UTC

El dt 10 de 01 del 2006 a les 11:09 +0100, en/na Eduard Vidal i Tulsà va
escriure:
> En/na Oriol Pellicer i Sabrià ha escrit:

Una pregunta, parleu de muntar-ho  amb una asdl i amb un servidor
particular, es pot fer amb una adreça dinamica?

O mes aviat cal una ip fixe.

Salutacions

Enric Vergés i Prats <>

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
Llamadas a fijos y moviles desde 1 centimo por minuto.
http://es.voice.yahoo.com