[gilug.org] El servei de web

Raul Perez raul web4linux org
2006-01-10 12:55:44 UTC

Actiu informatica wrote:

>El Gilug no em sembla que sigui un grup d'orientació només tècnica, sinó molt més. Per això crec que el primer que necessitem és coherència.

El problema és definir aquest "més" que dius que Gilug és.
No oblidis que Gilug és un grup d'usuaris, i en principi no és més.
Qualsevol cosa que faci el Gilug al meu parer ha d'estar rel·lacionada
amb el Linux o amb el programari lliure en general. Això implica una
tecnicitat inehrent a qualsevol activitat que fem.

>1. Per a compartir coneixements cal fer el taller de muntatge i implantació del programari-servidor.

Exacte! Potser és el primer pas que hem de discutir. Com tu dius no hem
parlat de que ha de tenir aquest taller i com l'hem de montar, ens estem
preocupant d'on ficar aquest taller quan encara no el tenim.