[gilug.org] proposició

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2006-02-14 20:05:19 UTC

A Dimarts 14 Febrer 2006 17:31, Marc Torres va escriure:

> Veig que no perdeu el temps, jeje. Estaria bé trobar un lloc a on
> anar, algú sap com es pot posar en contacte amb la gent que gestiona
> els centres cívics? Són de caràcter municipal (per tant cal parlar amb
> l'ajuntament)? Algú en sap alguna cosa?

1er M'apunto (d'alumne, és clar) al taller d'intro a GNU/Linux, ja era hora
que podés assistir-ne a algun (faltarè veure dates i etc...),
2on Treballo a l'Ajuntament de Girona  i puc fer un cop de mà per veure si
se'ns pot deixar algun espai, però em temo que no sent una associació i
tal... La qüestió seria veure si essent una colla de persones interessades en
el tema i sense ànim de lucre ni res d'això seria possible. Si la cosa agafa
és una mica més de forma  potser començaria a fer alguna gestió ;-)

Dani