[gilug.org] proposició

Raul Perez raul web4linux org
2006-02-14 17:44:37 UTC

On Tue, 2006-02-14 at 17:31 +0100, Marc Torres wrote:
> Veig que no perdeu el temps, jeje. Estaria bé trobar un lloc a on
> anar, algú sap com es pot posar en contacte amb la gent que gestiona
> els centres cívics? Són de caràcter municipal (per tant cal parlar amb
> l'ajuntament)? Algú en sap alguna cosa?

Jo també ho estava pensant això aquest matí.
De totes maneres crec que a qualsevol lloc on anem siguin ajuntament,
centres cívics o empreses que tinguin una sala grossa on poguessim fer
el curs/taller com deu mana; si els presentem un bon programa de cursos
estaríen encantats en ajudar-nos.

D'aquí m'ha vingut la idea de tenir-ho tot publicat a la web perque ens
poguem fer una idea del que podem fer i del que no.

Així en el moment de demanar no anirem amb les mans vuides :)