[gilug.org] VI Jornades de Programari Lliure

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2006-12-21 19:41:46 UTC

Pos per què una cosa és el gnudg i l'altra cosa és el gilug al meu
entendre ... No sé, jo no sóc ningú per dir ni que si ni que no, però de
la mateixa manera es podria unir gilug amb kernel panic, per posar un
exemple ... i per què no es fa ??? No sé, jo ho veig bastant similar, de
totes maneres, això s'ha de passar a la llista del gnudg, per això
mateix, aquest correu l'envio a les dos llistes.
Que decideix la llista i no jo.
Marc Furtià i Puig
El dj 21 de 12 del 2006 a les 09:27 +0100, en/na Actiu informatica va
escriure: