[gilug.org] Tallers, xerrada i festa :)

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2006-08-19 17:09:47 UTC

El ds 19 de 08 del 2006 a les 16:08 +0200, en/na Eduard Carreras i Nadal
va escriure:
> L'altre dia vaig anar al centre civik "La Fàbrica" a Celrà i l'Enric
> (un dels que ho porta) em va dir que estaria bé fer alguna xerrada del
> món del Software Lliure i GNU/Linux.

De cine!!!
> Vam estar parlant i li vaig comentar que es volia fer un
> "curset/xerrada" d'iniciació al GNU/Linux i em va dir que estariva bé
> fer-la allà, li vaig dir que també podríem fer una "install party"
> perquè si fas una mica de xerredeta i tal i no ajudes a "purificar"
> pcs no serveix de res ;-)
Bueno, el curset d'iniciació a nyu/linux jo tenia pensat fer-lo més o
menys així ... instal·lar alguna màquina ... (o unes quantes) i que la
gent es trobi amb problemes, els probi de solucionar amb el suport del
Gilug ...

> Després ell em va dir que ho podriem acabar rematant amb una festa a
> la nit, que ell coneix alguns djs que fan música sota la Creative
> Commons i així podriem lligar-ho una mica tot: musica lliure,
> programari lliure, etc...

De cine!!!!
> Nosé què us pot semblar la idea i si hi hauria gaire gent que hi
> pugués fotre un cop de mà :)

Pel tema curset, a mi em va bé ... ara falta que hi hagi alumnes :S
> l'Enric em va dir que les activitats es monten cap al setembre.

Cap problema!!
> Salut!

Salut ...