[gilug.org] Tallers, xerrada i festa :)

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2006-08-19 14:08:38 UTC

L'altre dia vaig anar al centre civik "La Fàbrica" a Celrà i l'Enric
(un dels que ho porta) em va dir que estaria bé fer alguna xerrada del
món del Software Lliure i GNU/Linux.

Vam estar parlant i li vaig comentar que es volia fer un
"curset/xerrada" d'iniciació al GNU/Linux i em va dir que estariva bé
fer-la allà, li vaig dir que també podríem fer una "install party"
perquè si fas una mica de xerredeta i tal i no ajudes a "purificar"
pcs no serveix de res ;-)

Després ell em va dir que ho podriem acabar rematant amb una festa a
la nit, que ell coneix alguns djs que fan música sota la Creative
Commons i així podriem lligar-ho una mica tot: musica lliure,
programari lliure, etc...

Nosé què us pot semblar la idea i si hi hauria gaire gent que hi
pugués fotre un cop de mà :)

l'Enric em va dir que les activitats es monten cap al setembre.

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>
http://iesdecelra.xtec.net/eduard