[gilug.org] Kernel a Kubuntu 6.06

Xavier Diumé i Felip dil elsud org
2006-08-04 08:01:00 UTC

> com ho faig perque la maquina al bootar em pregunti quin kernel ha de fer
> servir, perque clar, no penso instalÂlar el kernel sobre l'altre.
>
> Em recomaneu passar del gestor de paquets d'ubuntu i posar-me el kernel jo
> mateix, com el campio que estic fet? o be confio amb la comunitat Ubuntu
> aquesta
> i faig un apt-get install 686-smp i em poso a resar perque la maquineta
> s'engegui amb aquesta alegria caracteristica que te (recordo que es la
> maquineta
> de la feina) :)

Bones, doncs ho tens molt fàcil:
apt-get install linux-686-smp (per posar un exemple)
Això instal·la i fa l'entrada al Grub com a primera opció
Per defecte el grub arrenca amb el primer kernel i amaga el menu.

Tot el que has de fer és editar el /boot/grub/menu.lst i comentar la linia
que hosa hidemenu i li poses un temps prudecial.

#hidemenu
timeout 5 (és en segons)

I ja està, surts i quan tornis a arrencar t'apareixerà el menu del grub

--
Xavier Diumé i Felip
http://www.dilblog.org