[gilug.org] install party a olot

David Casals hakd0c telefonica net
2006-04-19 17:56:32 UTC

Hola a tots,

Ja fa un temps vam estar parlant de les activitats que es durien a terme
a la Garrotxa, una d'elles es una Install Party, tal com està penjat a
la web del Gilug, aquesta es celebra aquest dissabte de 10 a 14 i de 16
a 20.

Els que estiguin interessats tant en ajudar com en participar-hi que ho
diguin , que buscarem algun restaurant per anar a dinar.

Relacionat amb aquest tema, estic a mig muntar un mirror d'ubuntu per a
no col·lapsar l'Adsl del local.

Ja tinc un rsync fet del servidor d'Ubuntu (de la setmana passada, ara
l'estic actualitzant) però m'agradaria poder realitzar un proxy cache de
paquets per descongestionar totalment la connexió. Però no aconsegueixo
treure'n l'aigua clara. Algú te alguna idea??

Atentament
David Casals
hakd0c