[gilug.org] Software propietari

Actiu informatica informatica actiu net
2005-09-28 10:28:56 UTC

Albert, a mi m'ha agradat molt la teva crítica, perquè parles de forma realista del què pensen tants administradors de sistema
informàtic municipal.

De tota manera, això de "deixeu/deixem passar uns anys" crec que no és fàcil de plantejar, donat que les grans corporacions estan
prenent cartes per a veure com fumiguen el mercat d'aquests revoltosos linuxeros, i de tanta llibertat, seguretat i autonomia.

Salut,
Narcis Garcia

Es desautoritza la cessio sense permis expres d'aquesta direccio de correu electronic a cap publicacio o pagina-web, empresa o
entitat aliena