Re: [gilug.org] [Fwd: [admpub] Vuit municipis gironins seran els primers a participar en un projecte per crear l'administració electrònica (amb Microsoft)]

Gaspar Segues-Sais g k udg es
2005-09-26 12:47:44 UTC

Doncs felicitats per aquests municipis. Personalment espero que cap
d'ells sigui el meu.

No sé quin són, però em pregunto si abans, si és el cas, els obligaran a
pagar les llicències del que ja fan servir.
I el nou software que els instal·lin serà amb llicència gratuïta
promocional inclosa o l'hauran de pagar en metàlic o "espècies"? Compte
amb les actualitzacións que es paguen!!!

Qui pagarà la factura en cas de no fer-ho aquests ajuntaments? Bé de fet
no importa això, pagui qui pagui ho paguem nosaltres.
Ah! I ja vindrà traduït al català o després pagarem 800 milions més per
la traducció?
Quants administratius més haurà d'agafar cada ajuntament per administrar
l'aplicatiu? Quan hagi passat la moda, que en farem d'això? Recordo una
prova de cablejat de fibra òptica que va fer telefònica un dia a un
municipi  gironí per fer proves, i que avui dia serveix per subjectar
defecacions columbils.  També acabarà en això?

Amb aquesta mega-xupi-infraestructura neo-tecno-guai que es presentarà
en un gran dinar de germanor i un pasi de models televisius; quants
programadors gironins sense feina, o en condicions de becari
empresarial, seran contractats? O, el que és el mateix, quina riquesa
tangible ens aportarà? Quants de nosaltres podrem millorar la feina
podent-ne fer el manteniment i millores?

Pos eso. " Que con su pan se lo coman!".

Sí, ja ho sé a vegades m'hauria d'estar calladet. És que me n'oblido, i
si per accident veig coses així em venen com nausees i ganes de cridar i
passa el que passa.
Ja m'ho diu el metge: la realitat ni mirar-la que després et venen "yuyus".

Oh Déu! quin gran dó la ignorància i la inconsciència!

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: