[gilug.org] RE: Vuit municipis gironins seran elsprimers a participar en un projecte per =?iso-8859-1?Q?crearl'administraci=F3_electr=F2nica_?=(amb Microsoft)]

JORDI CATA CASTILLO u1027158 correu udg es
2005-09-23 15:55:48 UTC

Hola,

volguem o no volguem les solucions basades en programari privatiu son molt
més conegudes per empreses grans (i els seus treballadors) que veuen en
aquest tipus de software el presitgi i el suport d'altres empreses com
Microsoft.

No obstant cada cop més les empreses grans veuen solucions basades amb
programari lliure solucions interesants, però la realitat es que creec que
encara falta molt per que el software lliure a nivell empresarial (ERP,
Gestió Documental, etc) tingui cabuda en aquest mon.

A part d'aixó encara hi ha poques empreses "series" que aportin solucions
a nivells empresarials (no hem refereixo empreses petites)... De moment
trobo que amb programari lliure hi ha les peces (bases de dades,
aplicatius, etc) per construir aquestes solucions empresarials, que no
obstant comencen a sortir ... però encara falta...

PD:Aquest és el meu pensament :-)

atentament.