[gilug.org] Problemes amb la web

Jordi Pujol jordipujol arsystel com
2005-09-21 19:05:24 UTC

A Dimecres 21 Setembre 2005 15:53, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Bones gent!
>
> feia temps que no estava per aquí :/ i degut a que he tingut problemes
> amb la meva direcció de correu habitual... no havia llegit els mails
> fins avui que he mirat l'arxiu...
>
> He vist que alguns teniu problemes amb la web.. ja fa temps que vaig
> dir que hauriem de plantejar fer algu amb el tema web ja que sf.net
> està desbordada i no dona bon resultat.

Hola Eduard,

Per lo que fa al rendiment del sourceforge, sembla que fa caducar les
peticions que no s'han completat amb vuit o deu segons, si parametritzem el
navegador perque recuperi les pagines amb multiples connexions a l'hora, la
navegacio es molt millor,

per exemple per el firefox
s'escriu a la adreça "about:config" i es prem intro
apareixen els valors de configuracio del navegador.

network.http.pipelining                            true
network.http.pipelining.maxrequests     30
network.http.proxy.pipelining                  true
network.http.request.max-start-delay    0

Salut,
Jordi Pujol