[gilug.org] Problemes amb la web

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2005-09-21 13:53:57 UTC

Bones gent!

feia temps que no estava per aquí :/ i degut a que he tingut problemes
amb la meva direcció de correu habitual... no havia llegit els mails
fins avui que he mirat l'arxiu...

He vist que alguns teniu problemes amb la web.. ja fa temps que vaig
dir que hauriem de plantejar fer algu amb el tema web ja que sf.net
està desbordada i no dona bon resultat.

A part d'això tots els que tingueu problemes amb la web m'ho podeu dir
per mail (privat si voleu) i us poso un nou password us l'envio i
després el canvieu :) així podreu entrar encare que no s'envii el
correu.

Fins aviat!
--
Eduard Carreras i Nadal <>