[gilug.org] Bug Buddy

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-09-18 16:59:39 UTC

Hola, perdoneu que us molesti.
No intervinc gaire a la llista, ja que m'he quedat estancat quan a GNU/Linux
(vaig dir fa temps que necessito un curset, si no, no sé que remeno) i per
tant només ho faig com qui truca als bombers per una urgència.
Avui, de cop i volta no he pogut imprimir un document amb l'openoffice i
tampoc els següents, no em  dieu que he fet, no he fet res d'estrany, i cada
vegada que intentava imprimir alguna cosa em sortia una finestreta amb el
"BUG BUDDY" demanant-me que "reportés" l'error.
Bé doncs no sé que haig de fer. He mirat al meu directori visualitzant els
fitxers ocults per cercar un fitxer de configuració de ooo i eliminar-lo, ja
que tinc entès que així només elimines la configuració però deixes intacte el
programa, però no hi era. Hi trobo una carpeta ".ooo-2.0-pre" però no sé què
n'hauria de fer i em fa una mica de "yuyu" tocar res.

També m'agradaria saber com puc fer una còpia de tot el sistema com a còpia de
seguretat per fer-ho de tant en tant i estalviar-me disgustos. (Sí, David, ja
sé que un dia em volies dir com fer-ho però no et vaig fer cas).

I insisteixo, a part d'install parties i similars, segueixo necessitant un
curset urgent sino estic perdut.

D'altre banda, després de matar-me a intentar fer rutllar el programa
Rosegarden i intentar fer alguna cosa de música he contactat amb els creadors
de la Musix (l'última versió 0.26) vaig provar el cd live de la 0.23 i
semblava que es podia fer alguna cosa. Tinc el dubte d'instal·lar-m'ho (si
me'n surto) al disc dur o bé comprar un altre disc dur per tenir per separat
l'so de música i el que utilitzo normalment. Suggeriments i consells ??

Apa, quina una, eh nois?

Dani