[gilug.org] Activació del DMA en els CDROM's o DVD's.

Jordi Pujol jordipujol arsystel com
2005-09-16 13:14:07 UTC

A Dijous 15 Setembre 2005 22:19, Marc Tarrés va escriure:

> Segur, segur! Recordo perfectament que vaig arreglar-ho de la mateixa
> manera que vaig fer-ho ahir (afegint a /etc/modules.conf el mòdul
> corresponent). Ara que hi penso, abans d'arreglar-ho no vaig pensar a
> mirar a quina data s'havia modificat aquest fitxer per últim cop, potser
> em donaria alguna pista de què podria haver-lo fet canviar. En fi, és
> qüestió de no baixar mai la guàrdia! :)

en el debian (o ubuntu i altres derivats de Debian) el "depmod" reconstrueix
el modules.conf a partir dels fitxers que hi ha a sota del
directori /etc/modutils
per fer modificacions s'han de canviar els fitxers en el directori modutils i
despres una instalacio de kernel o una compilacio de alguna part torna a
reconstruir el modules.conf perque fa un "depmod"

de totes maneres, segueixo dient que no fa falta variar el modules.conf sino
nomes recompilar el kernel amb la configuracio canviada.

Salut,

Jordi Pujol