[gilug.org] Inscripcions al sopar

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-10-30 17:25:26 UTC

Per si et serveix per situar-te, si entres a Girona per la carretera de
Palamós, venint de Celrà, hi ha tota aquella recta amb semàfors i senyals de
prohibit anar a més de cinquanta  per hora, deixaràs una gasolinera a
l'esquerra i un hiper CAPRABO  a la dreta, doncs just després. (Si surts de
Girona en direcció Celrà/Palamós, després de la zona de bars de Pedret ve una
corba, dersprés veuràs una gasolinera a la dreta i un hiper CAPRABO a
l'esquerra, doncs just abans !!!).
Recorda, sempre a la mateixa mà del CAPRABO).

Dani (això era una altra pista)

A Diumenge 30 Octubre 2005 16:57, Toni Hermoso Pulido va escriure: