[gilug.org] Inscripcions al sopar

k k k udg es
2005-10-29 16:26:13 UTC

Hooola de nou...

Be, aquest sopar, te pinta de ser el event lliure mes
concorregut de les comarques en moooolt de temps!

Tal com ja havia dit, vaig trucar divendres a la Xurra per
reservar quota, pero (sorry), al meu nom. Avui hi he
tornat a trucar, i he desentertolligat el entuertu
entertolligat :-). Una sola reserva per sopar a nom
de "gilug", a les 21 hores del dilluns 31... :-)

Au, animeu-vos que de postres... Festa a Barraques! :-D

Vaigi topppe beeeeeee...

[...]

M'han dit, que vale, que a les 21 hores puntuals,
que a les 23 ho tenen a tope! :-)

Si hi penso, portare un pinguinu pel centre
de la taula! :-)

xD

Fins dilluns!

Sopar a la Xurrasquita, el dilluns 31 d'octubre

Carles * K
Jordi  Espi
Eduard Vidal
Marc furtiĆ