[gilug.org] jornades gnu/hurd al caure

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-10-27 20:32:12 UTC

Merci per l'aclaració, però si ho volen saber ... que ho mirin no ?!! :P
(que gos que sóc)
No ho dic en plan borde, ni molt menys, però ja havia deixat un link en
el qual ho descriu ... Estic a tope ... suposo que noto que demà
començen les festes de girona ...
No envio aquest e-mail en plan de portar mals rollos, ni molt menys,
però tenia ganes d'escriure alguna cosa i dónar feina a algú pk llegis
una estona ...
El que fa la poca feina eh!!! :P

El dj 27 de 10 del 2005 a les 01:24 +0200, en/na Actiu informatica va
escriure: