[gilug.org] presentació

Black hold blackholdmailer gmail com
2005-10-26 20:58:37 UTC

bones, em presento:
sóc Blackhold, vaig néixer quan era molt i molt petita a olot, i la
vida ha anat passant, ara mateix estic visquent a Barcelona.

Fa poc que m'he posat amb el món del GNU/Linux, i a través d'això vaig
descobrint el què és el software lliure i el què darrere seu hi ha...

wenu... doncs jastà ja m'he presentat jejeje

coi a mi això de les presentacions no se'm dóna gaire bé... si algú té
ganes de parlar amb mi doncs em trobarà per algun dels canals usuals
de debianites (#debian-es o #debian-catalan) del irc freenode.

wenu... m'han comentat que munteu un sopar... i com que jo m'apunto a
casi tot poz puder vink :D

jo proposo aquest divendres, i la churrasquita pot ser un molt bon
lloc (a la de girona per suposat, perquè la de platja d'aro està
negada jejeje).

la hora no sé... si pot ser més cap a les 10 que a les 9 millor :P

vinga! encantada d'entrar en el grup d'usuaris de linux de girona (gilug)

Blackhold