[gilug.org] Fwd: Universitat Oberta de Catalunya - enquesta software lliure

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-10-25 19:28:36 UTC

A Dimarts 25 Octubre 2005 13:47, Albert Martin va escriure:
> La Meritxell Roca està fent un estudi per la UOC i vol la opinió del
> GiLug com a associació (o sigui que el gilug com a tal respongui una
> enquesta). l'enllaç és aquest ->
> http://62.81.185.120/a?c=376&i=47&l=p&x=512&m=PU

Si voleu / en teniu ganes, ho puc imprimir i ho emplenem entre els que vulguin
mentre prenem alguna cosa després del sopar :)

Al final tindrem papers pel sopar, ja ho veureu! jusjusjus...

> no sé per què nomes m'escriu a mi directament, a saber don haurà tret
> l'adreça.

:?

> us adjunto tots els e-mails rebuts
[....]

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg