[gilug.org] Fwd: Universitat Oberta de Catalunya - enquesta software lliure

Albert Martin albert martin gmail com
2005-10-25 11:47:27 UTC

La Meritxell Roca està fent un estudi per la UOC i vol la opinió del
GiLug com a associació (o sigui que el gilug com a tal respongui una
enquesta). l'enllaç és aquest ->
http://62.81.185.120/a?c=376&i=47&l=p&x=512&m=PU

no sé per què nomes m'escriu a mi directament, a saber don haurà tret l'adreça.

us adjunto tots els e-mails rebuts