[gilug.org] Firewall i QoS

no_doubt no_doubt menta net
2005-11-26 17:11:49 UTC

espi escribió:

> la idea que dones està bé
> pero el que pasa és que el router zyxxel ..

El problema es que si fas servir el router en monopuesto... al igual si
serveix com a AP si hi tornes a conectar la ethernet que va cap a la
wifi... una manera un pel xapussa... pero no se fins a quin punt seria
bo fer-ho si es pot...
Lo seu seria un AP wifi a la tarja wifi (en el meu cas, també faix
servir 3 ethernets, una per a cada utilitat.). Si comparteixes
l'internet amb el teu veí, a traves del router... no el pots controlar y
el QoS no et servirá de res.