[gilug.org] Firewall i QoS

espi gilug espipinxo com
2005-11-26 11:23:46 UTC

la idea que dones està bé
pero el que pasa és que el router zyxxel ..

tant la part de router com de wireless .. surt per allà mateix
i per tant per força ho he de posar tot per la mateixa eth del servidor
linux
:(

suposo que comprant un AP apart ho podria fer.

El dv 25 de 11 del 2005 a les 17:59 +0100, en/na Actiu informatica va
escriure: