[gilug.org] clonar disc dur o copia de seguretat

Hakd0c hakd0c can-bretxa tk
2005-11-26 11:03:20 UTC

He intentat fer una copia de seguretat del sistema d'un ordinador amb
gentoo.

He seguit l'enllaç d'en K, i ho he intentat amb tar, sense la
distribucio per xarxa, ja que m'interessa mes tindre-ho guardat en un
dvd que no pas clonar maquines.

Pero no he aconseguit que m'agafi l'apartat d'excloure directoris o
fitxers la comanda realitzada es aquesta i no m'ha sortit, pero buscant
en el google tampoc he trobar res.

tar cf - -X /excludelist /particiodesti/sistema.tar /

Atentament
David Casals
hakd0c

PD: Ja tinc una ramesa d'ubuntus 5.10, per si algu en necessita