[gilug.org] Firewall i QoS

marcfurti marcfurti yahoo es
2005-11-24 23:09:52 UTC

El dj 24 de 11 del 2005 a les 11:27 +0100, en/na Eduard Vidal i Tulsà va
escriure:
> [...]
> problemes :D
> i ara li va moolt més ràpid.

> Per que no poses el vei que conecti a traves de eth1 del teu server
> abans de provar el QoS, pots provar de sniffar tot el que ell sol
> conectar, o algo així?
> El meu veí utilitza el meu mldonkey, es lo que te de bó usar el mldonkey
> via web ;)

> jo tinc el mldonkey amb pilons de conexions obertes, i no em fa vaixar
> el rendiment, de descàrrega per ftp (per ex.).
> Potser que telefonica et castigui d'alguna manera per usar els ports

Jo també uso el mldonkey, i la veritat, és que porta un parell de dies
conectat i no baixa absolutament res ...
He comprobat el router, tinc oberts els ports 4660 i 4661, i redirigits
a la màquina que utilitza el mldonkey, tots els altres ports estan
tancats per iptables.
El que no sé, és si potser que baixi el rendiment per tenir un servidor
de web conectat les 24 hores del dia a la meva adsl.
En el servidor web, pràcticament no hi ha visites, ja que poca gent el
coneix, i total, pel contingut que hi ha, suposo que no atrau gaire a la
gent del "mundillo".
Sabeu què potser això del mldonkey ? a mi també em passa i no sé si és
que ens redirigeixen els ports 4660 i 4661 a alguna altra cosa o què
passa realment ...
Alguna idea ?
Per cert, jo no tinc res montat de qualitat de servei ..., tan sols hi
tinc un server de web, un server de ssh i un server de mldonkey corrent
a vegades ...
Gràcies i fins ara! :P