[gilug.org] Carta als reis, (era problemes sf.net)

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-11-22 21:56:29 UTC

A Dimarts 22 Novembre 2005 16:04, Marc Torres va escriure:
> Hola gent, a mi el tema del servidor autogestionat em fa molta gràcia
> també.  Si puc venir m'agradaria ser-hi quan es munti també.
>
> Ja que muntem un servidor també podríem fer una recolecta i comprar
> peces noves,  a mi no em faria fer res fer una donació (no sé a la
> resta d'usuaris...). Ara bé, si voleu reciclar un PC vellot, també em
> sembla bona idea (no crec que la càrrega del GiLUG necessit molta
> màquina), però per desgràcia jo no tinc peces per donar, com a molt un
> CD i una disquetera... També es podria fer un mix, de peces reciclades
> i peces noves...

Però... no seria millor aprofitar un PC d'algú (persona o organització) que ja
el tingui funcionant i amb una connexió? Ho dic perquè si muntem un servidor
nou, un cop el tinguem on el posarem? si el posem a un lloc on ja hi ha una
connexió, vol dir que ja hi ha algun PC, no? (i si hi ha PC, no crec que
ningú vulgui pagar el rebut de dos, quan amb un es passa). I si no hi ha
connexió, doncs... :P

En fi, com la gent vulgui, a mi em sembla bé qualsevol de les opcions.

salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg