[gilug.org] Carta als reis, (era problemes sf.net)

Marc Torres sarinyo gmail com
2005-11-22 15:04:14 UTC

Hola gent, a mi el tema del servidor autogestionat em fa molta gràcia
també.  Si puc venir m'agradaria ser-hi quan es munti també.

Ja que muntem un servidor també podríem fer una recolecta i comprar
peces noves,  a mi no em faria fer res fer una donació (no sé a la
resta d'usuaris...). Ara bé, si voleu reciclar un PC vellot, també em
sembla bona idea (no crec que la càrrega del GiLUG necessit molta
màquina), però per desgràcia jo no tinc peces per donar, com a molt un
CD i una disquetera... També es podria fer un mix, de peces reciclades
i peces noves...

Una altra pregunta, un cop ensamblat el PC, quina distribució s'hi posarà?

Salut,

Marc.

PD: Si fem la recolecta també necessitarem un "tresorer" temporal que
reculli la pasta. Jo no he vingut a cap sopar i no em coneixeu (alguns
si, però pocs), però puc fer-ho si ningú més s'hi presta i la cosa
tira endavant. Llavors podem decidir via la llista el Hw a comprar i
anar a PC box,  pricoinsa o posa_aquí_la_botiga_que_vulguis i
comprar-ho.