[gilug.org] Carta als reis, (era problemes sf.net)

Toni Martinez-Colom toni martinez gmail com
2005-11-22 12:52:03 UTC

Salut!

De moment, a la universitat ho tenim xungo. Jo estic treballant al servei
informàtic de la uni, a Sant Domènec, i he preguntat al meu cap com està el
pati. Diu que el vicerrectorat de relacions exteriors (a qui hauriem de
demanar-ho) està denegant totes les sol·licituds semblants que se li fan
(exemple: aeigi, xoriguers...) És una decissió purament política, que té a
veure amb les responsabiltats penals que adquiriria la universitat i bla bla
bla. Tècnicament no hi ha cap problema.

Proposo esperar a veure si canvia l'equip de govern i intentar-ho amb els
nous. Mentrestant no vol dir que no fem moviments cap una altra banda, eh?

Twein