[gilug.org] Carta als reis, (era problemes sf.net)

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2005-11-22 10:58:33 UTC

dons cap problema.
Fem la llista, però espero que no es repeteixi el tema papers ... :)

jo hi poso un disc dur, de 80 giges nou de trinca que em sobra, si voleu :)

Així la llista de reis queda:
disc dur: Eduard Vidal.
2n disc dur (per fer programari-raid):
3r disc dur, o equivalent, per fer una copia de seguretat:
una caixa:
una placa mare:
targeta de xarxa:
cpu:
ram:
lloc físic amb conexió a intenet:
(Aquest es el punt més calent, el demanem a la universitat, a algun
institut, a algun consell comarcal, a la diputació, a la generalitat, o
bé a serveisweb?, Moveu fils!)

I mentrestant el posem a serveisweb, dons?