[gilug.org] problemes sf.net

Xevi tomcatbsd yahoo es
2005-11-17 23:53:48 UTC

>PROBLEMES
>===========
>* mkdir(files): Read-only file system a /home/groups/g/gi
>  Sembla que sf.net no deixa que s'escrigui al sistema de fitxers des de Apache
>  Des de la shell no tinc problemes en escriure al sistema de fitxers,
>però suposo que on està l'apache ho deu montar com read-only (ro) i no
>s'hi pot escriure...
>  Un motiu més per buscar un altre lloc.

Bones,

Estic d'acord a buscar algun servidor alternatiu per evitar aquests
problemes.

Jo he notat un parell de coses:

1.- Drupal (o SF.net) no envia els mails amb les contrasenyes
2.- Hi ha alguns articles amb comentaris SPAM:

       http://gilugsite.sourceforge.net/?q=node/223

Crec que seria interessant eliminar aquests comentaris i no sé si val la
pena mirar-se la problemàtica dels mails.

Eduard, moltes gràcies!!! molt bona feina !!!

Ens veiem,

Xevi.

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad